За січень – квітень цього року фахівці Центрів обслуговування платників Херсонського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надали 16738 адміністративних послуг, із них 2021 – в електронній формі .
Найзатребуванішою традиційно залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Всього з початку року надано 4983 таких послуг або 30,3% від загальної кількості наданих у ЦОП адміністративних послуг.
Серед значимих були також послуги з видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, а також реєстрації платника єдиного податку, яких з початку року надано 2765 (16,8%) та 2015 (12,3%) відповідно.
Наразі, у зв’язку із запровадженням в Україні карантину, вхід до Центрів обслуговування платників Херсонського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі обмежено. Приймання звітності здійснюється виключно дистанційно, зокрема, за допомогою сервісу «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua) або поштового зв`язку.
Звертається з проханням замість паперових документів користуватись сервісом «Електронний кабінет», який цілодобово працює в режимі реального часу. Вхід до нього можна здійснити з будь-якого гаджету – з планшету, комп’ютеру або смартфону.
У такий спосіб ви не лише зменшите фінансові та часові витрати на листування, а й сприятимете поліпшенню екологічного стану України.