Проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» є одним із ефективних джерел спілкування фахівців податкових органів з платниками податків. До того ж сучасні інформаційні технології дозволяють кожному звітувати перед податковою службою в електронному вигляді – про це нагадали сьогодні у Нововоронцовській ДПІ під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Звітність в електронному вигляді – безліч переваг для платників податків».
На питання додзвонювачів відповідала старший державний інспектор Нововоронцовської ДПІ Інна Щетина.
Розглянемо найбільш запитуване із них.
Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті ?
Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна через офіційний вебпортал ДПС.
Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету, вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Де можна отримати інформацію щодо електронних форматів нових форм документів?
Відповідь. З метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДПС ведеться рубрика «Електронна звітність». Платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.
Як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація платника ЄП – ФОП (F0103306)?
Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету.
При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації (наприклад, F0103306) за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».
Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».
Як отримати електронний підпис та який його термін дії?
Відповідь: Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) при Херсонській ДПІ та Новокаховській ДПІ або у інших уповоноважених на це організацій. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України - https://czo.gov.ua/ca-registry
Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через вебсайт надавача.