Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо раніше доводилось стояти в чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить сервіс «Електронний кабінет платника» всього за п’ять хвилин. Скористатися ним можливо цілодобово як із персональних комп’ютерів, так і зі смарт-пристроїв. Сервіс працює безкоштовно.
Про нюанси подання звітності в електронному вигляді та отримання доступу до особистої інформації в Електронному кабінеті платника відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Генічеській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
На питання платників відповідала фахівець Генічеської ДПІ Валерія Парасюк.
Питання: Що необхідно мати, йдучи за ключем?
Відповідь: По-перше, заповнену та підписану Реєстраційну картку встановленого зразка, у двох примірниках.
По-друге, копію паспорта або копію посвідки на постійне місце проживання, засвідчену підписом власника.
Також - копію картки платника податків, засвідчену підписом власника.
Питання: Які пункти видачі ключів при податкових інспекціях?
Відповідь: Пункти видачі ключів при податкових:
м. Херсон: вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (0552) 51-02-41.
м. Нова Каховка: вул. Горького, буд. 11а; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (05549) 4-52-88
Питання: Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?
Відповідь: За допомогою Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС.
Окрім подання звітності в електронному вигляді, засобами Електронного кабінету можна надіслати заяви для отримання адміністративних послуг. Зокрема:
- картки платника податків (простіше кажучи, - ідентифікаційний номер); відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Зважаючи на пришвидшення економічних операцій з кожним днем, електронна звітність є невід’ємною необхідністю організації обліку й вимогою часу.
Звертаємо увагу платників податків, що для оперативного отримання актуальної податкової інформації, доступу до ексклюзивних матеріалів, анонсів, роз’яснень та коментарів ДПС України в соціальних мережах існують офіційні сторінки ДПС у Facebook та Telegram – канал (https://t.me/tax_gov_ua).