Фахівці Херсонської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надають платникам податків практичну допомогу щодо користування сервісами Е-кабінету, які працюють 24/7, крім часу, необхідного для технічного обслуговування.
Аби громадяни навчилися подавати звітність в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua), у Центрі обслуговування платників Херсонської ДПІ відведене спеціальне робоче місце, під’єднане до мережі Інтернет.
На прохання відвідувачів фахівці ЦОП у доступній формі продемонструють зручність та доступність роботи з електронними сервісами ДПС.
Варто додати, що переваги подання звітності онлайн вже оцінили більшість платників податків Херсонщини. Спілкування в такому форматі обирають тому, що це економія робочого часу бухгалтерів та підприємців, заощадження коштів на придбання бланків звітних документів, уникнення черг під час подання звітності, що неабияк актуально під час пандемії коронавірусу, підтвердження доставки документів, гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок, автоматичне оновлення бланків звітних документів, конфіденційність інформації, оперативність її обробки тощо.
Безкоштовно отримати електронний підпис можна в будь-якого Кваліфікованого надавача ЕДП, в тому числі й у підрозділах Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. З переліком необхідних документів, розташуванням відділень та порядком отримання ЕДП можна ознайомитись за посиланням: http://acskidd.gov.ua.