Від початку року фахівці Іванівської ДПІ надали громадянам 1025 адміністративних послуг, з яких найбільше – 614, стосувалися видачі картки платників податків і внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
Крім того, податківці видали 309 відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстрували 38 реєстраторів розрахункових операцій та 42 книги обліку, 11 розрахункових книжок, надали 10 витягів з реєстру платників податку на додану вартість та внесли 1 відмітку до паспорту громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому податкова інспекція також працює з певними обмеженнями.
Прийом платників здійснюється за попереднім записом (телефоном, електронною поштою) і виключно для надання невідкладних послуг з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.
Кореспонденція, в тому числі заяви на отримання послуг, приймаються через скриньки, встановлені в ЦОП, а також у режимі листування в Електронному кабінеті (формат pdf) або поштою.
Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування податкової інспекції.
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».