Днями в. о. начальника Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Ігор Клим і його заступники – Сергій Олефіренко та Станіслав Худар відвідали Центр обслуговування платників Херсонської ДПІ.
У ЦОП посадовці поспілкувалося з платниками та переглянули поточну роботу інспекторів.
Ігор Клим цікавився умовами приймання звітних документів та іншої кореспонденції під час карантинних обмежень. Переглянув робочі місця для проведення тренінгів щодо користування Електронним кабінетом.
Станіслав Худар поспілкувався зі спеціалістами відомства щодо умов надання кваліфікованих послуг з генерації електронного цифрового підпису, запису на прийом для отримання адміністративних послуг, завантаженістю, термінів опрацювання документів та отримання ключів.
Сергій Олефіренко переглянув інформаційні стенди та зразки заповнення звітності для платників податків щодо актуальності розміщеної на них інформації та наявності роздаткового матеріалу.
Загалом в. о. начальника відомства та його заступники високо оцінили рівень надання послуг в Херсонській ДПІ. Проте Ігор Клим зазначив, що оскільки одним із ключових завдань служби є надання можливості платникам податків отримувати усі 100 відсотків послуг онлайн, то необхідно активізувати роботу щодо роз’яснення переваг користування електронними послугами.
Варто додати, що окрім позитивного спілкування, платники податків мали можливість поставити запитання керівництву податкової служби Херсонщини, отримати вичерпні відповіді на них, а також висловити свої пропозиції щодо надання адміністративних послуг.
Довідково: В умовах карантину Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі працюють за окремим графіком та в онлайн режимі через сервіс «Електронний кабінет». Організація прийому платників здійснюється за попереднім записом за телефонами, зазначеними на субсайті відомства за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/ .