Липень виявився не лише найспекотнішим місяцем цього літа, але й пожвавив громадянську активність херсонських платників податків. Зокрема, на сервіс Державної податкової служби України «Пульс» у липні звернулося 13 заявників Херсонської області. Найбільшу питому вагу склали звернення щодо організації роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі - 7 звернень. У чотирьох заявах громадяни повідомляли про ухилення окремих підприємців від сплати податків.
Усі інформаційні повідомлення сервісу «Пульс» своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог діючого законодавства.
Всього за січень - липень 2021 року на сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 86 громадян та суб’єктів господарювання Херсонської області. З них: 60 заяв стосувалися роботи органів ДПС, 11 - реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді.
Сервіс ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних, корупційних дій або бездіяльності працівників податкової служби за телефоном 0800501 007.