Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує про три основні етапи отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП).
Для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – Надавач) ЕДП необхідно:
ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;
підготувати відповідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можна ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту Надавача, обравши відповідну категорію (можна також надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);
звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів, у разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону.
Звертаємо увагу, що наразі Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі не надає ЕДП. Найближчий підрозділ ДПС, в якому можна отримати ЕДП знаходиться в Миколаєві.
Детальна інформація щодо отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України розміщена на вебсайті відомства за посиланням: https://ca.tax.gov.ua.
Підписатись на сторінку Фейсбук Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі https://www.facebook.com/tax.kherson.crimea.sevastopol.