Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що про функціонування сервісу «Комунікаційна податкова платформа».
Зазначений сервіс створений для оперативного розв’язання питань, з якими у своїй роботі стикається бізнес. Звернення необхідно надсилати на електронну скриньку kherson.ikc@tax.gov.ua.
Представники бізнес-спільноти, громадських об’єднань, громад, депутатського корпусу, консультативно-дорадчих органів мають змогу направити на скриньку своє запитання. Фахівці Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі опрацюють звернення та в найкоротші строки нададуть відповідь.
Для пришвидшення розгляду запитань просимо зазначати: назву суб'єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу; контактний номер телефону; питання по суті.
Такий формат спілкування сприятиме ефективній комунікації з бізнес-асоціаціями та об’єднаннями, пришвидшить розв’язання актуальних питань.
Нагадаємо, що отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній»: 095 322 84 12, 095 149 49 90, 095 513 22 07, 050 278 63 85, 098 446 70 84.
Окрім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання». Він містить різноманітну інформацію щодо оподаткування. Для ознайомлення з його категоріями треба перейти за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.