Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що для формування та надсилання документів звітності в електронній формі, платник може використовувати обране на власний розсуд програмне забезпечення, у т. ч. Електронний кабінет.
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає платникам можливість створення заяв та запитів для отримання інформації, в тому числі Заяви ф. № 5-ОПП (ідентифікатор форми F13141ХХ).
У запропонованій формі Заяви необхідно заповнити відповідні поля такої заяви. При цьому, частина полів електронного документа заповнюється автоматично на підставі реєстраційних та інших даних наявних в ДПС (з можливістю їх коригування).
Приєднання до Заяви сканованих копій документів (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ) здійснюється шляхом вибору «Документ довільного формату» у вкладці «Додатки» зазначеної вище форми.
Після успішної перевірки та збереження електронний документ необхідно підписати та направити до контролюючого органу.
Фізична особа, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, при поданні в електронному вигляді Заяви за ф. № 5-ОПП може не приєднувати скановані копії паспорта, оскільки накладений електронний підпис такої фізичної особи ідентифікує її як автора та підписувача електронного документа.
Детальне роз'яснення розміщене в категорії 116.04 загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщений на вебпорталі ДПС України за покликанням https://zir.tax.gov.ua/.