Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що у разі тимчасової відсутності керівника (директора) на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований або удосконалений електронні підписи у такому порядку:
першим – головного бухгалтера;
другим – особи, зазначеної у Повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – Повідомлення) з типом підпису «Директор»;
третім – кваліфікована електронна печатка (за наявності).
У разі тимчасової відсутності (відпустка, у т. ч. відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований або удосконалений електронний підпис керівника (директора) та кваліфікована електронна печатка (за наявності).
Якщо завершився строк чинності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор» або «Бухгалтер», така особа втрачає право підпису електронних документів.
Більше інформації: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=41535.