У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі триває навчання майбутніх комплаєнс-менеджерів, які проводять очільники та спеціалісти профільних департаментів ДПС.
Навчальна програма складається з кількох частин. Оскільки взаємодія комплаєнс-менеджера з платником передбачає консультування такого платника з питань, пов'язаних з виконанням його податкових обов'язків, то значна увага концентрується саме на знанні податкового законодавства.
Зокрема, під час першої частини податківці підвищували рівень своїх знань щодо справляння податків і зборів, опановували особливості оподаткування суб’єктів господарювання у розрізі видів економічної діяльності, як от торгівельної, аграрної, будівельної, а також випробовували свої вміння в ролі користувача електронних ресурсів ДПС. Цей етап фіналізовано відмінно складеними тестами.
Наразі розпочалася друга частина навчання, у процесі якої посадовиці вивчатимуть зміни законодавства, контроль дотриманням якого належить до повноважень органів ДПС. Інспекторки, які успішно складуть фінальне випробовування стануть надійними порадницями та помічницями для сумлінних платників.
Варто нагадати, що комплаєнс-підтримка – це новий дієвий та зручний рівень партнерства бізнесу та держави, покликаний допомогти суб'єкту господарювання у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства.
Більше інформації на окремому субсайті ДПС «Територія високого рівня податкової довіри» за покликанням: https://tpd.tax.gov.ua/compliance.