Під час заходу з платниками податків спілкувався завідувач сектору реєстрації користувачів Олександр Ковальов. З-поміж іншого посадовець роз’яснив дозвонювачам як отримати електронні довірчі послуги у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України. Наголосив, що процедура максимально спрощена, для цього необхідно:
до початку реєстрації та отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг ознайомитись з регламентом роботи надавача послуг, змінами до нього та договором про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, які розміщені на сторінці Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг» за посиланням https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services;
підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком та зразками яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг» за посиланням https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services;
звернутися до обраного відокремленого пункту реєстрації з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів;
мати в наявності носій інформації (з’ємний флеш-носій, захищений носій ключової інформації тощо), на який буде згенеровано особистий ключ.
Електронний цифровий підпис використовується для роботи у приватній частині сервісу ДПС «Електронний кабінет», «Порталу електронних послуг» ПФУ тощо.