В Україні розпочалася Всеукраїнська кампанія соціальних змін «Безбар’єрність — це коли можеш». Її мета — просування принципів рівності та доступності для кожного і кожної, залучення громадськості до цього питання, а також популяризація ідеї України без бар’єрів.
Перша хвиля кампанії стартувала з відеоманіфесту «Коли можеш» і покликана пояснити шість ключових напрямів безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.
Друга хвиля кампанії буде залучати людей до створення доступного середовища у своїх громадах, щоб усі — незалежно від віку, статі, соціального статусу, місця проживання чи будь-яких інших ознак — мали рівний доступ до участі в житті суспільства.
Кампанія реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору та ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.