Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що заява про підтвердження резидентського статусу для уникнення подвійного оподаткування (далі – Заява) подається в один із таких способів:
в паперовому вигляді - особисто (уповноваженим представником) або шляхом надіслання поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
засобами електронного зв’язку в електронній формі через приватну частину Електронного кабiнету.
Довідка-підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів (далі – Довідка) або обґрунтована відмова у її видачі видається за підписом керівника контролюючого органу (його заступника або уповноваженої особи) протягом десяти календарних днів з дати отримання Заяви. Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку платник отримує:
в паперовій формі – особисто або засобами поштового зв’язку;
в електронній формі – у меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету за ідентифікатором форми J1408202 (для юридичних осіб) та F1408202 (для фізичних осіб).
Нормами Порядку підтвердження статусу податкового резидента України для уникнення подвійного оподаткування відповідно до норм міжнародних договорів не визначено термін дії такої Довідки.
Детально: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42975.