Протягом січня – вересня 2025 року фахівці Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі активно забезпечували громадян і бізнес якісними податковими сервісами.
За інформацією управління податкових сервісів, платникам податків області надано 13814 адміністративних послуг.
Найчастіше мешканці регіону зверталися до податкових органів для отримання:
довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер) – 9058 звернень;
відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми та джерела отриманих доходів і утриманих податків – 2755 звернень.
Також упродовж звітного періоду зареєстровано:
278 реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
433 книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
188 розрахункових книжок.
Податкова служба Херсонщини постійно вдосконалює якість обслуговування та дбає, щоб кожен мав змогу швидко та зручно отримати необхідні йому адміністративні послуги – особисто у центрах обслуговування платників або дистанційно за допомогою електронних сервісів ДПС. Зокрема, Електронний кабінет, мобільний застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX – це вже реалізовані проєкти для безбарʼєрного простору.
Актуальний перелік адміністративних послуг, що надаються податківцями Херсонської області, доступний за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.