Увага! Роботу ЦОП Каланчацької ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі тимчасово припинено.
1. Надання адміністративних послуг:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
- внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь – які платежі за серією та номером паспорта;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрація реєстратора розрахункових операцій; реєстрація книг обліку розрахункових операцій; реєстрація розрахункових книжок;
- видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюном, паливом;
тимчасово здійснюється у приміщенні ЦОП Центральної ДПІ Головного управління ДПС у Миколаївський області за адресою: м. Миколаїв, вул. Потьомкінська 24/2.
Режим роботи: понеділок – четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., п’ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв., обідня перерва: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв. Контактні телефони: (098)105-95-49, (095) 513-22-07, (095)149-49-90.
Адміністративні послуги, які не ввійшли до вказаного переліку, закріплено за Головним управлінням ДПС у Полтавській області. Телефони для надання консультацій платникам податків: +380988902171, +380669156945,+380988900976, +380668416440.
2. Центр обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі у м. Херсон працює в умовах дії правового режиму воєнного стану в обмеженому режимі.
У Центрі обслуговування платників можна отримати консультаційну та інформаційну підтримку щодо:
ліцензування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами й обігу пального, оподаткування фізичних та юридичних осіб, а також обліку платників.
Адміністративні послуги, пов’язані з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний номер), прийманням звітності та кореспонденції, тимчасово недоступні.
Графік роботи: з понеділка по п’ятницю – з 9:00 до 15:00.
Під час повітряної тривоги або у випадках відключення світла обслуговування відвідувачів припиняється, тому просимо перед відвідуванням, заздалегідь телефонувати за номером «гарячої лінії»: 0953228412.
Нагадуємо, що найбезпечнішим є дистанційний формат спілкування та звітування за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет» (https://cabinet.tax.gov.ua).
Адреса: 75800, Херсонська область, Скадовський район, смт Каланчак, вул. Михайлівська, 37
(наявність сполучення громадського транспорту: від автостанції – служба таксі або пішою ходою по вул. Херсонській, перехід на вул. Чорноморську, поворот на право на вул. Михайлівську)
Місця паркування знаходяться на вулиці Михайлівську, під'їзні шляхи з вул. Херсонської та вул. Зої Космодем’янської
Контактні телефони:
Модератор (щодо надання послуг) - (05530) 3-26-47
Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб) - (0552) 42-76-15
Публічна інформація (щодо доступу до публічної інформації)
Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ „Про доступ до публічної інформації”, може бути поданий:
- на поштову адресу: 73022, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 75
- по телефону: (0552) 42-76-15
- на електронну адресу : kherson.publicinfo@tax.gov.ua
- безпосередньо в Центрі обслуговування платників (ЦОП) облаштовано спеціальне місце для роботи з документами, що стосуються надання доступу до публічної інформації.
Електронна адреса: kherson.14.info@tax.gov.ua
Графік роботи:
Понеділок - четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.
П’ятниця з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.
Обідня перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.Субота, неділя – вихідний день.