Протягом січня 2022 року до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації. З них: 4 запити отримано поштою, 2 - електронною поштою, 4 - нарочно.
Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звернулися 9 фізичних осіб, 0 - юридичних осіб, 0 - представників ЗМІ, 1 громадське об’єднання громадян.
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати бланк декларації про майновий стан та доходи нового зразка, інформацію про особу - платника податків, іншу податкову інформацію.
За результатами опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 10 - задоволено, з наданням інформації або відкритої інформації;
- 0 - відмовлено;
- 0 - надіслано належному розпоряднику інформації;
- 0 - не відповідали вимогам ст. 1 Закону України від 13 січня
2011 року № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації" про що запитувачам надані відповідні роз’яснення; - 0 - термін подовжено;
- 0 - станом на 31.01.2022 перебуває на виконанні.
Для покращення інформаційного обміну з платниками податків при Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі працює електронна поштова скринька kherson.publicinfo@tax.gov.ua. Працівники податкового відомства приймають запити на публічну інформацію протягом робочих днів.
Строк розгляду запитів на отримання публічної інформації – 5 робочих днів або продовження до 20 робочих днів.
Крім того, Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному веб-порталі відкритих даних» та субсайті «Територіальні органи ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі».