Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи Новокаховського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
«Наповнення бюджету без тиску на бізнес - це головна мета співробітників податкової служби, а якість обслуговування платників - це метод її досягнення. Ми виходимо із того, що сумлінні платники заслуговують якісне обслуговування»», - зазначила начальниця Новокаховського управління Галина Серебрянська.
Саме з цією метою функціонує Центр обслуговування платників, де платники отримують весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.
З початку року працівниками Новокаховського управління у ЦОП надано 22449 адміністративних послуг.
Послугами центрів користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, за 2019 рік ЦОП Новокаховського управління надали подібних послуг 7977.
Протягом січня-грудня 2019 року громадянам видано 6485 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 242 реєстратора розрахункових операцій та 1144 книги обліку розрахункових операцій, а також 232 розрахункові книжки.
З метою інформування про зміни в податковому законодавстві, в Центрі обслуговування платників для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування.
З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію.
«Кожен мешканець не залишається без уваги та має можливість отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців», - підсумувала Галина Серебрянська.