Торік відвідувачі Центрів обслуговування платників Херсонського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі отримали майже 66 тисяч адміністративних послуг.
Вже традиційно найбільшим попитом у громадян користуються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Цією послугою скористалися майже 25 тисяч українців. Ще 9 тисяч наших земляків отримали послуги з видачі відомостей із Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Найпопулярнішими послугами в суб’єктів господарювання стали послуги щодо реєстрації платника єдиного податку та надання витягу з реєстру платників єдиного податку, яких надано 6,5 та 6,1 тисячі відповідно. Не менш затребуваними були три послуги, які стосуються ведення обліку розрахункових операцій за готівку. Загалом за минулий рік потреба на них склала майже 8,4 тисячі запитів.
Окрім адміністративних послуг, фахівці Центрів обслуговування платників надають інформаційно-консультаційні послуги щодо практичного використання податкового законодавства, електронних сервісів ДПС, програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, нарахування та сплати до бюджету податків і зборів, звірки за розрахунками з бюджетом, приймання звітності та інших документів тощо.
З метою підвищення рівня обслуговування відвідувачів та уникнення конфліктів у черзі в Центрі обслуговування платників Херсонської ДПІ працює електронна система керування чергою. Для отримання необхідної послуги громадяни в спеціальному терміналі отримують талончик із номером, а коли настає час для прийому відвідувача з цим номером, система керування оповіщає його, шляхом подання звукового сигналу та візуалізації на моніторі.
Аби платники податків мали змогу зорієнтуватися серед значного масиву інформації, у Центрі працює модератор. Ознайомитися з новинами податкового законодавства та законодавства з ЄСВ, заповнити без помилок із звітні документи та заяви допоможе інформація, розміщена на численних стендах та комп'ютери, які під’єднанні до мережі Інтернет. За допомогою них та за наявності електронного цифрового підпису бізнесмени мають можливість сформувати й відправити податкову звітність.
Бажаючі отримати електронний цифровий підпис мають можливість скористатися послугами фахівців, які в Центрі надають кваліфіковані електронні довірчі послуги.
Нагадаємо: Центри обслуговування платників працюють із понеділка по четвер із 9 до 18 год., у п’ятницю – до 16 год. 45 хв., обідня перерва – з 13 год. до 13 год. 45 хв.