Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лепетиським платникам про «Електронний кабінет»

, опубліковано 13 листопада 2020 о 14:47

Учора у рамках інформаційно - просвітницької акції «Звітуй дистанційно - дій професійно!» у Великолепетиській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань користування онлайнсервісами податкової служби.

Із платниками спілкувалася начальниця Великолепетиської ДПІ Світлана Маленда. Знайомтеся з відповідями на актуальні запитання платників.

 

Питання: Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, як в Електронному кабінеті надіслати податкову звітність?

Відповідь: Доброго дня! Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету.

         При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».

         На допомогу платникам в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» https://cabinet.tax.gov.ua/help/ функціонує покрокова допомога щодо створення електронних документів. 

         Окрім того, наразі проводиться акція «Звітуй дистанційно - дій професійно!». У  громадян та підприємців Лепетищини є можливість отримати щоденні податкові консультації з практичних питань заповнення звітності в електронному вигляді та відвідати індивідуальні тренінги щодо подання звітності за допомогою Електронного кабінету платника. Чекаємо на вас!

Питання: Як отримати довідку про доходи, не відвідуючи податковий орган?

Відповідь: З метою запобігання поширенню коронавірусу запроваджені карантинні заходи, радимо Вам користуватись дистанційними формами комунікацій і максимально опоновувати електронні сервіси ДПС, які розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України, а саме:

         - електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/;

         - електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.

Також, за допомогою мережі Інтернет можливо отримувати останні новини податкового законодавства на субсайті територіальних органів ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі офіційного вебпорталу ДПС України. Матеріали з найбільш актуальних тем розміщуються також на сторінці «ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та  м. Севастополі» у мережі Facebook та Telegram-каналі ДПС (https://t.me/tax_gov_ua). Детальну інформацію щодо застосування окремих норм податкового законодавства також можна  дізнатися через електронний сервіс ДПС «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

 Питання: Добрий день! Чи може підприємець подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування через «Електронний кабінет»?

 Відповідь: Добрий день! За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету підприємець має можливість направити до ДПС разом із супровідним листом у форматі pdf: заяву про застосування спрощеної системи оподаткування; розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування. Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи».