З метою оперативного надання довідково – консультативної допомоги громадянам з питань видачі картки платника податків у Новокаховській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участю фахівця відомства Юлії Торік. Пропонуємо Вашій увазі найцікавіші питання телефонного сеансу та відповіді на них.
Які документи необхідно надати працівнику Центру обслуговування платників для отримання картки платника податків?
Відповідь. Насамперед документ, що посвідчує особу. Як правило, це паспорт громадянина України у формі книжечки чи ID-картки. Звертаю увагу, що разом із ID – карткою обов’язково подається довідка про реєстрацію місця проживання. Потім необхідно заповнити облікову картку за формою №1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр). Спеціалісти Центру обслуговування платників нададуть кваліфіковані консультації щодо порядку її заповнення та забезпечать бланками облікової картки безоплатно.
Реєстрація в Державному реєстрі також може бути здійснена на підставі облікової картки фізичної особи за формою №1ДР, поданої в електронній формі засобами телекомунікацій, у тому числі через Електронний кабінет за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua, або засобами Порталу Дія, з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Який термін видачі ідентифікаційного коду?
Відповідь. Перше правило, якого повинні дотримуватися усі громадяни – не відкладати візит до податкової інспекції на останній день. Процедура реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі передбачає час на опрацювання наданої у письмовому вигляді громадянином інформації. Тому кожен громадянин повинен врахувати, що картка платника податків видається через 3 робочі дні від моменту отримання заяви. Якщо громадянин з іншого регіону, то податківці згідно з порядком надання цієї послуги мають 5 робочих днів.
За карткою платника податків необхідно приходити теж особисто?
Відповідь. Так. І теж обов’язково з оригіналом документа, що посвідчує особу. Навіть, якщо громадянин подав документи для отримання картки платника податків через Електронний кабінет, реєстраційний номер платника податків видається йому особисто за пред’явлення паспорта чи ІD – картки.
Якщо я не громадянин України, чи маю я право отримати картку платника податків в Новокаховській ДПІ?
Відповідь. Іноземці та особи без громадянства подають документи до територіального органу ДПС. У вашому випадку документи необхідно надати до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, яке знаходиться за адресою: м. Херсон, просп. Ушакова, 75.
Отримання картки платника податків – популярна адміністративна послуга у Новій Каховці?
Відповідь. Щомісяця за адмінпослугою видачі картки платника податків звертається щонайменше 200 громадян. Зокрема, упродовж п’яти місяців 2021 року новокаховчани отримали 1005 карток платників податків.
З повним переліком адміністративних послуг ДПС для представників бізнесу та громадян можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі «Адміністративні послуги» або у Центрі обслуговування платників, який знаходиться за адресою: м. Нова Каховка, вул. Горького, 11-а.
Підписуйтесь на офіційну сторінку ДПС у Facebook: https://www.facebook.com/TaxUkraine/ та телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua.