Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Генічеському ЦОП реєстраційний номер отримали 1213 громадян

, опубліковано 18 серпня 2021 о 10:00

Фахівці Центру обслуговування платників Генічеської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надають платникам податків повний спектр адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг.

Найбільшим попитом серед відвідувачів ЦОП користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Лише в липні для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків ЦОП відвідали 180 громадян, а загалом за 7 місяців з початку року – 1213 платників податків.

Варто нагадати, що для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків громадянам необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації облікову картку за формою № 1ДР, документ, що посвідчує особу заявника, та свідоцтво про народження дитини (для неповнолітніх).

З повним переліком адміністративних послуг ДПС для представників бізнесу та громадян можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі «Адміністративні послуги» або в Центрі обслуговування платників, який знаходиться за адресою: м. Генічеськ, вул. Братів Коваленків, 60.

Варто додати, що фахівці Генічеської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі дбають про власний фізичний стан і здоров’я відвідувачів. Наразі всі вони отримали необхідні дози вакцини від COVID-19 та все ж радимо платникам податків максимально використовувати електронні сервіси ДПС і спілкуватися дистанційно, адже це зручно та легко.

 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».