Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці надали новокаховчанам майже сім тисяч адміністративних послуг

, опубліковано 20 жовтня 2021 о 15:39

Фахівці Новокаховської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі за січень – вересень 2021 року надали 6933 адміністративні послуги. Про це повідомила начальниця податкової інспекції Галина Серебрянська.

Найбільш популярна серед відвідувачів послуга – видача відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Нею скористався 2271 платник. Також видано 1845 карток платників податків і внесено до паспортів громадян України інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Мають попит і такі адміністративні послуги: реєстрація платника єдиного податку (зареєстровано 851 платник); надання витягу з реєстру платників єдиного податку (видано 761 витяг); реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 521 книгу); видача довідок про доходи (видано 156 довідок) та реєстрація розрахункових книжок (зареєстровано 91 книгу).

Окрім того, з початку року спеціалісти ЦОП видали 20 довідок про підтвердження статусу податкового резидента України та надали платникам 353 індивідуальні консультації щодо РРО.

У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області, вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, ЦОП працюють з деякими обмеженнями.

Прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм і заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників і працівників.

Прийом усієї кореспонденції, в тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».