Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці надали каховчанам понад п’ять тисяч адміністративних послуг

, опубліковано 02 листопада 2021 о 14:37

Фахівці Каховської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі за січень – вересень 2021 року надали 5544 адміністративні послуги. Про це повідомила начальниця податкової інспекції Людмила Яремчук.

Найбільш популярна серед відвідувачів послуга – видача картки платників податків та внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Нею скористалися 2198 платників. Також видано 1456 відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Мають попит і такі адміністративні послуги: надання витягу з реєстру платників єдиного податку (видано 552 витяги); реєстрація платника єдиного податку (зареєстровано 316 платників); реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 273 книги); видача довідок про доходи (видано 80 довідок) та реєстрація розрахункових книжок (зареєстровано 55 книг).

Окрім того, за дев’ять місяців поточного року спеціалісти ЦОП видали 17 довідок на підтвердження статусу податкового резидента України. Також податківці надали практичну допомогу й індивідуальні консультації платникам під час реєстрації 31 РРО.

У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області, вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, ЦОП працюють з деякими обмеженнями.

Прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників і працівників.

Прийом всієї кореспонденції, в тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».