Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Каланчацькі податківці надали громадянам 2146 адміністративних послуг

, опубліковано 11 листопада 2021 о 10:30

Від початку нинішнього року фахівці Каланчацької ДПІ надали громадянам 2146 адміністративних послуг, найбільше з яких – 1027, стосувалися видачі карток платників податків та внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Крім того, податківці видали 966 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми відомостей із Державного реєстру фізичних осіб – платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстрували 119 книг обліку та 16 реєстраторів розрахункових операцій, 8 розрахункових книжок, надали 10 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

У податковій інспекції звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Херсонській області введені обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому й інспекція працює з певними обмеженнями.

Зокрема, прийом здійснюється за попереднім записом (телефоном, електронною поштою) і виключно для надання невідкладних послуг з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Кореспонденція, в тому числі заяви на отримання послуг, приймаються через скриньки, встановлені в ЦОП, а також у режимі листування в Електронному кабінеті (формат pdf) або поштою.

Якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».