Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Скадовські податківці навчали бізнесменів працювати в е-кабінеті

, опубліковано 25 листопада 2021 о 08:51

Фахівці Скадовської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі не припиняють проводити навчання підприємців щодо використання можливостей сервісу ДПС «Електронний кабінет».

До 16 грудня фізичні особи — підприємці, які виявили бажання з 01.01.2022 обрати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, мають подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та розрахунок до неї. Аби процес реалізації цього права був максимально комфортним, податківці рекомендують подати відповідні документи за допомогою сервісу «Електронний кабінет».

Тож практичне використання можливостей віртуального кабінету й стало темою чергового практикуму.

Під час практикуму очільниця ДПІ Уляна Москалик наголосила, що подавати заяву в електронній формі необхідно з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису у порядку, визначеному законодавством.

Для подання ФОП заяви про застосування спрощеної системи оподаткування засобами електронного зв`язку необхідно в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету обирати рік та місяць, в якому створюється Заява, та з переліку електронних форм обирати Заяву за формою F0102003. При цьому за замовчуванням встановлюється орган ДПС за місцем основної реєстрації.

Також, спілкуючись з учасниками тренінгу, податківця нагадала про можливість взяти участь в одноразовому декларуванні активів та розповіла за якими ставками оподатковуватимуться активи під час цього декларування, які активи можуть бути задекларовані, хто зобов’язаний задекларувати свої активи тощо.

На завершення бізнесмени отримали відповіді на запитання та друковану продукцію зазначеної тематики.

 

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».