Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання щодо надання адміністративних послуг у ЦОП

, опубліковано 02 травня 2024 о 12:33

У Херсонській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо надання адміністративних послуг у центрах обслуговування платників.

Спікеркою заходу була заступниця начальника зазначеної ДПІ Тетяна Гайворонська. Найчастіше платники запитували про перелік послуг, що надаються в центрі обслуговування платників, який розміщений в обласному центрі.

Зокрема, Тетяна Гайворонська відповіла платникам, що наразі перелік послуг, які надаються посадовими особами податкового відомства області, обмежений. Відвідувачі мають можливість отримати картку платника податків (податковий номер), відомості про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, консультаційну підтримку з питань, що належать до повноважень податкової служби, подати кореспонденцію щодо отримання адміністративних послуг чи інші документи (звернення громадян, запити на отримання публічної інформації тощо). 

Перелік адміністративних послуг, які надаються в центрах обслуговування Херсонщини, розміщений на офіційній сторінці Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в мережі Інтернет (Головна сторінка / Діяльність / Адміністративні послуги) за покликанням https://kherson.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.

Під час комунікації телефоном кожному платнику податків, який звернувся на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.