Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує, що з 25.09.2026 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.08.2026 № 453 «Про затвердження форми Звіту про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.09.2026 за № 1217/46611 (далі – наказ № 453).
Звіт необхідно подавати роботодавцям та платникам внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю (внесок).
Роботодавцями вважаються юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, фізичні особи – підприємці, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту), контракту на проходження службу або на інших умовах, передбачених законодавством, крім цивільно-правових договорів, та несуть відповідальність за підприємство та/або установу для цілей Закону України від 21 березня 1991 року № 875-XІІ «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».
Платниками внеску є роботодавці, у яких середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу у календарному кварталі становить вісім і більше працівників та які в цьому кварталі не виконали обов’язок щодо нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.
Звіт необхідно подавати до податкового органу за основним місцем обліку протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Сплату внеску необхідно здійснити протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Звіту.
Водночас Звіти за звітні періоди 2026 року, граничні строки подання яких настали до набрання чинності наказом № 453, подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу, в якому цей наказ набрав чинності.
Звіти за І – ІІІ квартали 2026 року, починаючи з 01.10.2026 необхідно подати не пізніше 09.11.2026. Якщо в цих Звітах є суми обчисленого та нарахованого внеску – сплатити такі суми треба не пізніше 19.11.2026.