Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Гаряча лінія на тему: “Права громадян та платників податків при розгляді заяви та скарг. Реалізація прав платників податків на отримання інформації та послуг в ЦОП”

, опубліковано 13 березня 2020 о 09:36

13 березня 2020 року з 11 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі проведе “гарячу” телефонну лінію на тему: “Права громадян та платників податків при розгляді заяви та скарг. Реалізація прав платників податків на отримання інформації та послуг в ЦОП”.

На запитання платників відповідатиме Тетяна Іванівна Паламарчук -   начальник відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, організації роботи в ЦОП та надання адміністративних послуг управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Усі бажаючі можуть поставити свої запитання за номером “гарячої” телефонної лінії: (0552) 42-76-47