Вчора у форматі «ZOOM» конференції мова йшла про якісну організацію розгляду звернень та задоволення законних прав та інтересів платників податків Херсонщини. До професійної розмови начальниці організаційно - розпорядчого управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Марини Дубовалової приєдналися податківці діловодної служби державних податкових інспекцій найвіддаленіших районів нашої області - Іванівського, Великоолександрівського, Горностаївського, Новотроїцького та Нижньосірогозького.
Під час спілкування спеціалісти обговорили питання якісної та своєчасної реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, які забезпечують платникам та громадянам області всебічний та оперативний розгляд і задоволення їх законних прав та інтересів. Із особливим акцентом обговорили моменти етичної поведінки державних службовців під час особистого спілкування із відвідувачами Центрів обслуговування платників. Саме спілкування податківців із платниками на принципах взаємодопомоги та взаєморозуміння унеможливлює подальше звернення платника податків на сервіс Державної податкової служби України «Пульс», Урядову «гарячу лінію» та звернення на особистий прийом до керівництва Головного управління ДПС області.
Наразі спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень на сервіс «Пульс»: за 5 місяців 2021 року звернулися 67 платників податків (5 місяців 2020 року - 73). Найбільшу питому вагу складають звернення про організацію роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
На завершення заходу, який тривав майже годину, податківці області були одностайні в думці, що поліпшенню інформаційного обміну громадян та платників із податковою сприяє використання Електронного кабінету платника та спілкування через спеціальну електронну поштову скриньку Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі kherson.zvern@tax.gov.ua.