Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова надала понад 108 тисяч адміністративних послуг платникам Херсонщини

, опубліковано 02 грудня 2021 о 16:30

Головним управлінням ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі за січень-листопад 2021 року надано 108,4 тис. адміністративних послуг, з них у центрах обслуговування платників – 76,6 тисяч.

Зазначимо, що 70,7 % послуг платники податків області одержали саме в центрах обслуговування – спеціальних місцях для надання послуг, що забезпечують кращу якість та швидкість їх надання.

Найбільша кількість адміністративних послуг із загальної кількості надана: з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків –  35,8 тис. послуг (33,0 %); з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 17,9 тис. послуг  (16,5 %).

Додатково інформуємо про організацію роботи центрів обслуговування платників (державних податкових інспекцій) Херсонської області в умовах карантинних обмежень:

в центрах обслуговування платників надаються адміністративні послуги за попереднім записом, з відповідним режимом роботи з понеділка по четвер - з 8 год. 00 хв.  до 17 год. 00 хв., у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год.45 хв., з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., час пріоритетного прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.;

надаються адміністративні послуги виключно платникам податків, у яких наявні засоби індивідуального захисту, зокрема респіратори або захисні маски, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно.

На період дії "червоного" рівня епідемічної небезпеки прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.