Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дії платника у разі зміни даних, які вносяться до Державного реєстру фізичних осіб

, опубліковано 23 липня 2024 о 11:11

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі інформує про алгоритм дій громадянина у разі зміни даних, які вносяться до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. 

1. Необхідно подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822) та документ, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається):

– до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання);

– у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу.

Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Для підтвердження інформації про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особа подає один з таких документів та їх копії:

витяг з реєстру територіальної громади;

паспорт, виготовлений у формі книжечки;

тимчасове посвідчення громадянина України;

довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

2. Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР.

3. Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію громадянина в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення контролюючому органу паспорта.