Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З метою підвищення рівня податкової обізнаності бізнесменів і населення продовжують працювати постійно діючі та тематичні телефонні «гарячі лінії»

, опубліковано 11 жовтня 2024 о 11:11

З метою підвищення рівня податкової обізнаності бізнесменів і населення у Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують працювати постійно діючі та тематичні телефонні «гарячі лінії».

Під час проведення таких заходів дозвонювачі мають можливість розв’язати нагальні питання щодо оподаткування та сплати податкових зобов’язань, подання звітності, отримання адміністративних послуг, ліцензування торгівлі підакцизними товарами, реєстрації РРО/ПРРО, стану розрахунків з бюджетом, проведення перевірок у разі припинення суб’єкта господарювання тощо.

Інформація про проведення відповідних заходів розміщується на ресурсах відомства в Інтернет: офіційному сайті (kherson.tax.gov.ua/) та сторінці у Фейсбук (facebook.com/tax.kherson.crimea.sevastopol).

Також у податковій службі області функціонує Комунікаційна податкова платформа. На цей ефективний майданчик, а саме е-пошта (kherson.ikc@tax.gov.ua), можуть звертатися лідери думок, представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільноти для розв’язання проблемних питань  у сфері оподаткування.

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі завжди відкрите до конструктивного діалогу з усіх аспектів своєї діяльності для покращення роботи з адміністрування податків. Лише спільні зусилля платників податків і органів влади здатні забезпечити фінансову стабільність та сприяти збільшенню надходжень до бюджету, що вкрай важливо для функціонування нашої держави.