Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо надсилання через Електронний кабінет заяви про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку

, опубліковано 21 лютого 2025 о 13:15

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 (далі – Порядок).

Платники податків подають до контролюючого органу заяву та документи в електронній формі шляхом надсилання через Електронний кабінет або у паперовій формі шляхом подання до контролюючого органу за місцем податкової адреси або будь-якого сервісного центру контролюючого органу, або надсилання поштою з повідомленням про вручення (п. 8 розд. ІІ Порядку).

Платник податків, скориставшись режимом «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, має можливість надіслати до контролюючого органу ДПС в електронному вигляді лист, який містить завантажену заяву про відсутність можливості виконання платником податків податкового обов’язку разом із документами, що підтверджують таку неможливість, у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ.

У випадку якщо загальний розмір файлу у форматі pdf перевищує обмеження у 5 МБ, відповідна інформація може бути надіслана послідовно, в одному часовому проміжку, частинами, кожна з яких не повинна перевищувати встановлений обсяг, із зазначенням реквізитів заяви, до якої подаються такі документи.

Детально: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=39857.