Фахівці центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі під час зустрічей з представниками бізнесу роз’яснюють актуальні питання та новації податкового законодавства.
Зокрема, мова йде про особливості декларування доходів громадян і підприємців, оподаткування та сплати єдиного податку, військового збору, єдиного внеску та майнових податків на територіях, які мають статус активних або можливих бойових дій, функціонування системи управління податковими ризиками, переваги включення до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та багато інших питань.
Невід’ємною частиною таких заходів є надання допомоги учасникам щодо набуття практичних навичок використання електронних сервісів ДПС. Важко переоцінити можливості дистанційного спілкування з контролюючим органом у зоні активних бойових дій. Діалог за допомогою ІТ за таких умов не лише значно прискорює й спрощує отримання адміністративних послуг, довідок чи подання звітності, а й убезпечує від зайвого пересування по області.
Важливо, що податківці Херсонщини постійно працюють над підвищенням рівня обізнаності бізнесу щодо змін у податковому законодавстві та надають всебічну підтримку платникам податків у складних умовах воєнного стану.