Для забезпечення прозорої взаємодії з платниками податків та надання всебічної підтримки, Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі використовує різноманітні формати комунікацій.
Одним з таких є регулярні зустрічі, що організовуються фахівцями центрів обслуговування платників податків. Учасникам цих заходів надаються детальні роз'яснення щодо процесу реєстрації та внесення змін до реєстраційних даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, подання декларацій про доходи, сплати єдиного податку, військового збору, єдиного внеску та майнових податків у населених пунктах, які розміщені на територіях активних або можливих бойових дій, а також роботи системи управління податковими ризиками.
Окремо наголошується на перевагах внесення до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та інших важливих питаннях.
Також фахівчині підкреслюють необхідність своєчасного подання звітності та виконання податкових зобов'язань. Своєчасне надходження коштів до бюджету є ключовим для фінансування оборонних потреб, соціальних гарантій і підтримки стабільного функціонування населених пунктів.
Особлива увага приділяється інформаційним ресурсам, електронним сервісам та практичним навичкам їх використання. Дистанційна взаємодія з податковими органами значно спрощує вирішення проблемних питань для платників податків, а в зонах проведення бойових дій є критично важливою для забезпечення їхньої безпеки.
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі завжди відкрите для конструктивного діалогу і в майбутньому заплановано ще більше зустрічей. Робота продовжується!