Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Листування з податковими органами через Електронний кабінет

, опубліковано 02 липня 2025 о 13:33

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі пропонує вам скористатися зручним способом спілкування з податковою службою – за допомогою сервісу «Електронний кабінет».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється з офіційного вебпорталу ДПС https://tax.gov.ua/  або за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua.

Відповідно пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».

Як почати отримувати документи через Електронний кабінет? 

Треба подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (далі – заява).

Для подання Заяви потрібно виконати наступні кроки:

увійдіть до приватної частини Електронного кабінету, використовуючи кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий будь-яким кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг;
у меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою», натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет;
підпишіть заяву КЕП та надішліть до податкової служби.
Після подання заяви листування з податковою службою буде здійснюватися через Електронний кабінет. 

Переваги електронного листування:

отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату його надіслання в Електронний кабінет);
забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті;
спілкування в режимі реального часу;
отримання інформації без встановлення додаткового програмного забезпечення.
Крім того, Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.

Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.

Приєднуйтесь до електронного листування та цінуйте свій час! Пропонуємо вам скористатися цією можливістю для оптимізації вашої взаємодії з Державною податковою службою.