Протягом січня - березня 2021 року до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надійшло 33 запити на отримання публічної інформації. З них: 18 запитів отримано поштою, 6 - електронною поштою, 9 - нарочно.
Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі надійшло 26 запитів від фізичних осіб, 3 - від юридичних осіб, 4 - від представників ЗМІ.
Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати копії документів про нарахування податків, інформацію щодо проведення перевірок, стан сплати та списання ЄСВ, організаційну структуру відомства, статистичну інформацію щодо кількості фізичних осіб - підприємців та сплати ними єдиного податку, надходжень податків і зборів, іншу податкову інформацію.
За результатами опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 32 - задоволено, з наданням інформації або відкритої інформації;
- 0 - відмовлено;
- 0 - надіслано належному розпоряднику інформації;
- 0 - не відповідали вимогам ст. 1 Закону України від 13 січня
2011 року № 2939-VI "Про доступ до публічної інформації" про що запитувачам надані відповідні роз’яснення; - 0 - термін подовжено;
- 1 - станом на 01.04.2021 знаходяться на виконанні.
Для покращення інформаційного обміну з платниками податків при Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі працює електронна поштова скринька kherson.publicinfo@tax.gov.ua, запити на публічну інформацію протягом кожного робочого дня приймаються працівниками податкового органу.
Крім того, Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі для забезпечення прозорості діяльності здійснює оприлюднення публічної інформації у формі 4 наборів відкритих даних на «Єдиному державному веб-порталі відкритих даних» та субсайті «Територіальні органи ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі».