Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи Новокаховського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
Саме з цією метою функціонують Центри обслуговування платників, де платники отримують весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.
З початку року працівниками Новокаховського управління у ЦОП надано 9884 адміністративні послуги.
Послугами центрів користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, за І квартал 2020 року ЦОП Новокаховського управління надали подібних послуг 3455.
Протягом січня-березня 2020 року громадянам видано 2937 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 127 реєстраторів розрахункових операцій та 501 книгу обліку розрахункових операцій, а також 147 розрахункових книжок.
З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Фахівці Новокаховського управління, з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, пропонують використовувати можливості дистанційного зв’язку з Новокаховським управлінням ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі та максимально скоротити відвідування ЦОП, користуючись електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом.
Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.
У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:
- стан розрахунків з бюджетом;
- листування з органами ДПС;
- облікові дані;
- пошук інформації в реєстрах ДПС;
- подання заяв/запитів;
- подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;
- сплата податків;
- перегляд даних СЕА ПДВ;
- інші електронні сервіси.
Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, термін подання якої продовжено до 1 липня 2020 року.