Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лепетиські податківці роз’яснюють: як отримати «електронний підпис» підприємцю

опубліковано 15 жовтня 2020 о 15:50

Днями у приміщенні Великолепетиської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в рамках проведення інформаційно-просвітницької кампанії «Звітуй дистанційно - дій професійно!» проведено ряд зустрічей з громадянами району, які виявили бажання відкрити власну справу та зареєструвати підприємницьку діяльність. Під час зустрічей спеціалісти податкової інспекції доступно розповідали про Електронний кабінет платника податків, особливості надання звітності в електронному вигляді та нюанси отримання електронного цифрового підпису.

Працівники ДПІ роз’яснювали громадянам, що «електронний підпис» за статусом прирівнюється до власноручного підпису або печатки.

Відтак, електронний документ, підписаний «електронним підписом», має таку ж юридичну силу, як паперовий документ з підписом уповноваженої особи та печаткою. Зокрема, «електронний підпис» підтверджує цілісність електронного документу, гарантує відсутність жодних змін у підписаному електронному документі та не дозволяє підписанту відмовитись від зафіксованих зобов’язань.

Також лепетиські податківці повідомили громадян про необхідний перелік документів, які потрібно мати для оформлення електронного ключа. Платникам нагадали, що в умовах адаптивного карантину послуга надається за попереднім записом по телефону (05549) 4-52-88 та за адресою: м. Нова Каховка, вул. Горького, буд. 11-а, 1-й поверх.

У податковій наголошують, що окрім можливості подавати звітність до податкової служби та інших державних установ, «електронний підпис» відкриває доступ до цілої низки державних сервісів, кількість яких постійно збільшується. Серед них можливість підписувати електронні документи, реєструватися на державних порталах, отримувати виписки та довідки, а також користуватися «Електронним кабінетом платника» та електронними сервісами ДПС України.