Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про реєстрацію ПРРО йшла мова під час «гарячої лінії»

, опубліковано 17 травня 2024 о 12:24

У Великоолександрівській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Реєстрація ПРРО в контролюючих органах». 

На запитання платників податків відповідала очільниця Великоолександрівської ДПІ Інна Легуша.

Наводимо питання, які обговорювались під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Питання 1. Який порядок внесення розмінної монети в РРО та/або в ПРРО?

Відповідь. Розмінна монета, отримана з каси підприємства, або яка зберігається на місці проведення розрахунків реєстратора розрахункових операцій та/або програмного РРО з попереднього дня, має проводитися через РРО та/або ПРРО за допомогою формування чеку «службове внесення».

Підтвердженням внесення відповідної суми до РРО та/або ПРРО, як розмінної монети, – є фіскальний звітний чек (Z-звіт), у якому відображається інформація про операцію «службове внесення».

Питання 2. Які документи повинен зберігати на місці проведення розрахунків СГ, який застосовує РРО в господарській одиниці?

Відповідь. Суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також здійснення операцій з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані, зокрема:  у кінці робочого дня (зміни) створювати у паперовій та/або електронній формі (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;  створювати контрольні стрічки у паперовій та/або електронній формі і забезпечувати їх зберігання на РРО (крім автоматів з продажу товарів (послуг)) протягом трьох років;  створювати в паперовій та/або електронній формі X-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;  зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.