Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про адміністративні послуги податківців запитували громадяни, які зателефонували на «гарячу лінію»

, опубліковано 30 травня 2024 о 14:07

У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання щодо надання адміністративних послуг». 

На запитання платників податків відповідала начальниця Нововоронцовської ДПІ Владлена Ломакіна.

Наводимо відповіді на найбільш актуальні питання, які обговорювались під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Питання 1: Як громадянину щодо якого внесено до ЄДР запис про припинення підприємницької діяльності ФОП підтвердити отримання доходів за період здійснення підприємницької діяльності та сплату з таких доходів податків?

Відповідь: Громадянин може отримати довідку про отримання доходів за період здійснення підприємницької діяльності та сплату з таких доходів податків у контролюючому органі за місцем її податкової адреси.

При цьому звертаємо увагу, що термін зберігання облікових справ платників податків і зборів 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання. 

Питання 2: Як громадяни вносять зміни до відомостей про об’єкти оподаткування у випадку відображення недостовірної інформації у розділі «Загальна інформація про платника» електронного кабінету?

Відповідь: Громадянин має право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою з метою проведення звірки даних, або до державного реєстратора, якщо помилка міститься у відомостях Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.