Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо нововведень із застосування РРО

, опубліковано 04 грудня 2020 о 12:33

Вчора в.о. начальника ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Ігоря Клима надав ексклюзивне інтерв’ю журналісту газети «Вгору».

Впровадження в Україні програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО) мало відбуватися у три етапи.

Перший етап стартував 1 серпня, який передбачав добровільну установку бізнесом безкоштовного програмного забезпечення (додатка) РРО та його тестування до кінця 2020 року.

з 1 серпня 2020 року всі бізнесмени мають можливість замість традиційних касових апаратів (реєстраторів розрахункових операцій - РРО) використовувати програмні касові апарати (програмні РРО).

При цьому програмний РРО від Державної податкової служби повністю безкоштовний, а встановити його можливо на смартфон, планшет, комп'ютер чи інший пристрій, який має ОС Android та Windows і підключений до інтернету.

Важливо: підприємці не зобов'язані використовувати програмні РРО (ПРРО), а можуть продовжувати користуватися класичними. Також немає заборон та обмежень щодо застосування одним суб'єктом господарювання ПРРО поряд із класичними РРО.

Другий етап мав розпочатися 1 січня 2021 року, коли сфера використання PPO мала бути розширена на критичні, так звані ризиковані сфери бізнесу. Це стосувалося тільки текстильних товарів, вживаних товарів, готельного, ресторанного бізнесу, торгівлі через Інтернет. Тих сфери бізнесу, які несуть найбільші ризики приховування операцій.

Третій етап передбачав впровадження РРО для всіх фізосіб-підприємців другої і третьої групи з 1 квітня 2021 року.

Наразі, пройшло 3 місяці з моменту набуття чинності законодавчих змін, які створили підстави для початку роботи програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).

На сьогодні органами державної податкової служби України разом із бізнесом проведено велику роботу по запуску безкоштовного програмного продукту, який може використовуватись як альтернатива класичним РРО,

- розпочато роботу фіскального серверу ДПС, на якому відбувається фіскалізація чеків, та за допомогою якого здійснюється обмін інформацією,

-забезпечено функціонування двох АРІ (єдиного вікна та електронного кабінету),

-проведено тестове випробування системи ПРРО.

Наразі можна з певністю стверджувати про те, що новий сервіс користується попитом у підприємців нашої області.

Станом на 03.11.2020 херсонські підприємці вже зареєстрували 56 програмних касових апаратів у «смартфоні».

У реєстрі програмних реєстраторів розрахункових операцій ДПС України обліковуються 11 юридичних осіб та 45 приватних підприємців.

Серед них суб’єкти господарювання у сфері надання охоронних та медичних послуг, виробництва кухонних меблів, оптова торгівля будматеріалами, збирання безпечних відходів, роздрібної торгівлі комп’ютерною технікою, надання послуг мобільного харчування та інше.

За останньою інформацією Верховна Рада не змогла відстрочити введення касових апаратів для ФОП

Відповідний законопроєкт №4313 за основу підтримали лише 212 нардепів при 226 необхідних

Верховна рада не змогла відстрочити введення касових апаратів для фізичних осіб-підприємців до 2022 року. Про це повідомляє РБК-Україна.

Направлення законопроєкту на повторне перше читання підтримали 254 депутати.

Відзначимо, вчора в Раду внесли законопроєкт № 4313, який мав відстрочити запровадження в Україні обов'язкових касових апаратів для ФОП. Впровадження РРО планувалося відстрочити до наступного року.

У тексті законопроєкту пропонувалося дозволити не використовувати касові апарати платникам єдиного податку другої - четвертої груп незалежно від виду діяльності, якщо їх річний дохід не перевищує мільйон гривень.

Якщо ж річний дохід ФОП перевищує мільйон гривень, то для них використання касових апаратів є обов'язковим.

 

Детальніше у матеріалах газети «Вгору» за посиланням: https://vgoru.org/post/kasovimi-aparatami-po-malomu-biznesu-shlyah-do-znishennya-chi-poryatunku.