Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сервіс «Пульс»: сезонні особливості херсонських платників

, опубліковано 07 грудня 2021 о 12:46

Сезонні зміни в природі, безперечно, впливають на різні сфери життя. У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відстежили зміну природних циклів та громадянську активність платників в отриманні інформації, спілкуванні з податківцями.

Зокрема, за три осінні місяці на сервіс Державної податкової служби України «Пульс» звернувся 21 заявник Херсонської області. Найбільшу питому вагу склали звернення щодо організації роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС в області - 13 повідомлень. У чотирьох заявах підприємці повідомляли про проблеми під час реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для порівняння: у червні – серпні 2021 року на сервіс «Пульс» звернулися 29 громадян та суб’єктів господарювання Херсонщини. Саме влітку відстежується підвищена громадянська позиція  платників податків. Із-поміж актуальних питань в організації роботи податкової служби 9 повідомлень стосувалися ухилення окремих підприємців від сплати податків. Тоді, як восени зареєстровано 1 таке повідомлення, а протягом березня – травня – 4 інформації.

Найспекотніше на сервісі «Пульс» було навесні. У березні – травні звернулося 38 херонських заявників. З них: 23 заяви стосувалися роботи органів ДПС, 8 - реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді.

Усі інформаційні повідомлення сервісу «Пульс» своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог діючого законодавства.

Сервіс ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних, корупційних дій або бездіяльності працівників податкової служби за телефоном 0800501 007.