Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо надання електронних довірчих послуг

, опубліковано 01 травня 2024 о 13:22

У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Надання електронних довірчих послуг». 

На запитання платників податків відповідав завідувач сектору реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Олександр Ковальов.

Під час сеансу сторони спілкувались щодо усунення помилок, що виникають при застосування електронного підпису. Зокрема, посадовець зазначив, що у разі виникнення помилки «Невірний пароль або ключ пошкоджено» необхідно перевірити правильність обрання файлу з ключем кваліфікованого електронного підпису та введення паролю. Багато помилок трапляється саме на початковому етапі застосування е-підпису. Якщо розв’язати проблему особисто не вдається, потрібно звернутись до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Також громадяни запитували про особливості отримання електронних довірчих послуг вперше. Податківець назвав перелік документів, які необхідно підготувати для отримання е-підпису та акцентував, що така ж інформація розміщена в розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу ДПС за покликанням: https://ca.tax.gov.ua/etrusted-services.

На всі запитання, що надійшли під час «гарячої лінії», були надані роз’яснення в межах чинного законодавства.