Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про подання та розгляд звернень громадян йшла мова під час «гарячої лінії»

, опубліковано 22 травня 2024 о 14:17

У Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Порядок звернення громадян до податкових органів». 

На запитання платників податків відповідала начальниця управління організації роботи Марина Дубовалова.

Під час заходу платники податків запитували про порядок оформлення та надсилання листів до органів податкової служби та форми зворотного зв’язку.

Відповідаючи на запитання дозвонювачів посадовиця наголосила, що надсилати звернення можна на поштову адресу Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (проспект Незалежності (Ушакова), 75, м. Херсон, 73022) або на електронну – kherson.zvernennya@tax.gov.ua. При цьому, на електронну пошту звернення надсилаються у вигляді сканкопії чи фотокопії письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання або підписане кваліфікованим електронним підписом.

Також спрямувати листа можна через сервіс ДПС «Електронний кабінет», який розміщений за покликанням https://cabinet.tax.gov.ua (з використанням кваліфікованого електронного підпису).

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Усі платники, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні роз’яснення щодо свої проблемних питань.