Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Основне про електронний підпис

, опубліковано 27 жовтня 2020 о 08:30

Вчора старшим державним інспектором Скадовської ДПІ ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Болгаровою Оксаною, проведено сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія”, з практичних питань заповнення звітності в електронному вигляді за видами підприємницької діяльності за телефоном (05537)  5-32-93.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які були обговорені під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».

 Питання 1: Що необхідно мати, йдучи за ключем?

Відповідь: 1.Заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка, у двох примірниках;

2.Копію паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо у вас паспорт у формі картки (ID-картка), необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи).

3.Копію посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчену підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

4.Копію картки платника податків, засвідчену підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.

Питання 2: Термін дії сертифікатів ЕП?

Відповідь: Термін дії сертифікатів ЕП не перевищує два роки. До завершення цього терміну необхідно повторно отримати послуги ЕП, але це вже можна зробити дистанційно.

Питання 3: Де можна дізнатись про термін дії сертифікатів ЕП?  

Відповідь: Дізнатись про термін дії вже виданого посиленого сертифіката ЕП можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД.

Питання 4: Як виправити помилки при використанні ЕП?

Відповідь: Якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити:

правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла, зверніться до представництва АЦСК ІДД ДПС, у якому були отримані послуги ЕП, подайте заяву на скасування посиленого сертифіката, згенеруйте новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

Питання 5: Які пункти видачі ключів при податкових інспекціях?

Відповідь: Пункти видачі ключів при податковій:

м. Херсон: вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (0552) 51-02-41.

м. Нова Каховка: вул. Горького, буд. 11а; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (05549) 4-52-88