Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» для платників податків на тему: «Електронний кабінет платника: особливості подання звітності»

, опубліковано 02 листопада 2020 о 15:50

Час іде і прогрес не стоїть на місці. Якщо раніше доводилось стояти в чергах, щоб подати звітність, то сьогодні це робить сервіс «Електронний кабінет платника» всього за п’ять хвилин. Скористатися ним можливо цілодобово як із персональних комп’ютерів, так і зі смарт-пристроїв. Сервіс працює безкоштовно.

Про нюанси подання звітності в електронному вигляді та отримання доступу до особистої інформації в Електронному кабінеті платника відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Генічеській ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

На питання платників відповідала фахівець Генічеської ДПІ Валерія Парасюк.

Питання: Що необхідно мати, йдучи за ключем?

Відповідь: По-перше, заповнену та підписану Реєстраційну картку  встановленого зразка, у двох примірниках.

По-друге, копію паспорта або копію посвідки на постійне місце проживання, засвідчену підписом власника.

Також - копію картки платника податків, засвідчену підписом власника.

Питання: Які пункти видачі ключів при податкових інспекціях?

Відповідь: Пункти видачі ключів при податкових:

м. Херсон: вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (0552) 51-02-41.

м. Нова Каховка: вул. Горького, буд. 11а; графік роботи: пн - чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (05549) 4-52-88

 

Питання: Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?

Відповідь: За допомогою Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС.

Окрім подання звітності в електронному вигляді, засобами Електронного кабінету можна надіслати заяви для отримання адміністративних послуг. Зокрема:

- картки платника податків (простіше кажучи, - ідентифікаційний номер); відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Зважаючи на пришвидшення економічних операцій з кожним днем, електронна звітність є невід’ємною необхідністю організації обліку й вимогою часу.

Звертаємо увагу платників податків, що для оперативного отримання актуальної податкової інформації, доступу до ексклюзивних матеріалів, анонсів, роз’яснень та коментарів ДПС України в соціальних мережах існують офіційні сторінки ДПС у Facebook та Telegram – канал (https://t.me/tax_gov_ua).