Головне управління ДПС
у Херсонській області, Автономній
Республіці Крим та м.Севастополі
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Увага!!! Тимчасово припинено роботу ЦОП Олешківської ДПІ

, опубліковано 13 січня 2022 о 15:25

У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій в центрі обслуговування платників Олешківської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі рекомендуємо платникам отримувати адміністративні послуги в онлайн режимі через Електронний кабінет платника.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabmet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій - направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі необхідності отримання послуг кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) маєте можливість звернутися не лише через АЦСК ІДД ДПС, але і до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету маєте можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

У разі необхідності пропонуємо звертатися за контактними номерами телефонів за такими напрямками:

з питань  отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків:

 (0552)  42-76-88 (головний державний інспектор відділу ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, розгляду звернень державних органів - Назаренко Ірина Миколаївна);

з питань ліцензування:

(0552) 42-76-94 (головний державний інспектор відділу ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального - Аркаєва Наталя Іванівна);

- (0552) 42-76-94 (начальник відділу ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального - Недвіженко Світлана В’ячеславівна);

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і приносимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточуючих!